TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT
|
|
Neiromārketings – kā saprast, kas notiek cilvēku prātos?
Publicēts | 19 aprīlis, 2013 |
25.aprīlī LADC ( Latvian Art Directors Club ) piedāvā atnākt uz konferenču centru Citadele, kur no plkst. 17:00 neiromārketinga noslēpumus atklās starptautiskās pētījumu aģentūras TNS sabiedrības uzvedības pētījumu ekspertes Revita Logina, Dace Goško un Nataļja Kovaļova.
Kā saprast to, kas patiešām notiek mūsu prātos? Meklēt atbildes uz šiem jautājumiem un paraudzīties uz visu to no zinātnes nevis “man šķiet” prizmas aicina LADC un TNS sabiedrības uzvedības pētījumu ekspertu komanda.
“Ak! Nu, uz mani tas nestrādā, man ir pilnīgi vienalga. Pirkšu to, ko tajā brīdī gribēšu, domāšu un rīkošos tā, kā uzskatīšu par pareizu”. Bet, vai tiešām? Ko cilvēki jūt, redzot reklāmu? Vai reklāmas vēstījums pamudina rīcībai un maina mūsu ieradumus?
Uzmanību, pārmērīga uzticēšanās kaitē ne tikai reklāmai, bet arī tavai labklājībai!
Vai tu vienmēr saki tieši to, ko domā? Vai mēs paši sev varam pateikt, kāpēc rīkojamies tā vai citādāk? Gribētos teikt, ka “jā”, bet visdrīzāk pareizā atbilde tomēr būs “nē”. Šajā lekcijā tiks skatīts, kā, pielietojot biometrijas tehnoloģijas, var fiksēt un novērtēt cilvēka ķermeņa reakciju, apskatot reklāmu, zīmolu vai produktu. Ikviens no mums gandrīz droši var teikt, ka mūsu izvēle par labu kāda produkta iegādei nav balstīta tikai uz racionāliem apsvērumiem. Lēmumu pieņemšanu lielā mērā ietekmē arī emocionāli un zemapziņas faktori – to pierāda arī kognitīvie un neiropsiholoģijas pētījumi. Tāpēc šoreiz LADC aicina iepazīties ar mūsu smadzeņu un nervu sistēmas darbību saskarsmē ar konkrētu zīmola vēstījumu.
Lekcija par neiromārketinga būtību, bet ne tikai
Tādi pasaulē zināmi zīmoli, kā Sony, Coca Cola, Carlsberg, L’oreal, Sanofi Aventis, Nestle, Garnier un Danone, ir izmantojuši neiromārketingu, lai labāk izprastu savu mērķauditoriju un veidotu veiksmīgus vēstījumus. Arī Lady Gaga ir to personu sarakstā, kuriem neiromārketings ir atklājis vērtīgas idejas. Lekcijā varēsi iepazīties ne tikai ar neiromārketinga būtību, bet arī ar piemērizpētēm no starptautiskās un mūsu pašu prakses.
Kas: TNS sabiedrības uzvedības pētījumu ekspertu komanda – Revita Logina, Dace Goško un Nataļja Kovaļova
Kad: 2013 .g. 25.aprīlis
Cikos: 17:00 – 18:30
Cik: bez maksas
Kur: Konferenču centrā Citadele (Republikas laukums 2A, ieeja no Eksporta ielas puses)
Pieteikšanās: šeit »
Ja rodas jautājumi par lekcijas norisi, raksti anete{at}ladc.lv; savukārt, jautājumus par saturu sūti Dacei Goško uz dace.gosko{at}tns.lv.
Par LADC – Latvian Art Directors Club
Palīdzi savam biogrāfam! Radi, kļūdies, mēģini, izgāzies, cīnies. Bet neiznieko brīnišķīgo iespēju būt dzīvam. Nesēdi un nekļūsti par citu cilvēku dzīves pētnieku, par pasaules novērotāju, par komentētāju, par vienu no tiem, kas dzīvo tikai tādēļ, lai sacītu: „Redzi, vai es neteicu! Tikpat tur nekas nesanāca!” Cilvēce balstās uz tiem, kas rada: uzzini vairāk »
Radošā mārketinga industrija / lekcija par neiromārketingu
Kāpēc skatīties filmas online – internetā,- nevis kinoteātrī
🧐 Kur skatīties filmas – proti, vai doties uz kinoteātri, lai izvēlēto filmu noskatītos tur, vai arī šo filmu meklēt internetā, lai to skatītos kādā no online kinoteātriem, interneta TV vai filmu platformām tiešsaistē? Pie tam, kāpēc skatīties filmas internetā, ja tās var noskatīties kinoteātros? Tādi jautājumi var rasties ne vienam vien kino cienītājam pirms savas izvēles par labu kādai no iespējām.
Lai nosvērtos par labu vienai vai otrai izvēlei – skatīties filmas internetā vai klātienē Latvijas kinoteātros,- izvērtēsim mūsu kā kino baudītāju prioritātes. Piemēram, vai ir vērts atkārtoti doties uz kinoteātri, ja filma, ko vēlaties noskatīties, ir jau kādreiz redzēta? Varbūt filmu, ko vēlaties noskatīties, ik pa laikam rāda kādā no TV kanāliem. Un tādā gadījumā šo filmu reizēm varat skatīties atkārtoti tiešsaistē TV, vai arī noskatīties online TV arhīvā. Tomēr, iespējams, savu kā kino cienītāja baudījumu vēlaties pastiprināt ar iespaidiem, ko spēj sniegt vienīgi lielie kinoteātru ekrāni – it sevišķi jau tad, ja ir runa par filmām, kas balstītas uz iespaidīgiem kino kadriem. Tādas parasti mēdz būt asa sižeta filmas (piemēram, filmas par karu), trilleri un šausmenes, bet ne tikai – arī piedzīvojumu filmas u.c.. Un tādos gadījumos visticamāk izvēle varētu nosvērties par labu tam, lai ar iespaidiem bagāto filmu noskatītos Latvijas kinoteātros.
Kinoteātra apmeklējums var būt arī kā laba izklaide ne tikai skatoties filmas vienam, bet arī kopā ar draugiem un randiņā ar mīļoto cilvēku – it sevišķi jau tad, ja vēlaties izrauties no mājas rutīnas, vai arī kino apmeklējums kalpo kā jaunas iepazīšanas iemesls, piemēram, aklajā randiņā.
Lai gan teju vai nekas nelīdzinās kino baudījumam uz lielajiem ekrāniem kinoteātrī klātienē, tomēr reizēm citu ieteiktās populārākās un pat jaunākās filmas ir vērts vispirms atrast kādā no filmu platformām internetā, lai šīs filmas noskatoties kinoteātrī online, tā gūtu pirmos iespaidus. Pie tam, mūsdienu mājas kinozāles izsmalcinātiem kino baudītājiem varētu būt kā priekšroka tam, lai paliktu mājās skatīties mākslas filmas mājīgā gaisotnē, ērti iekārtojoties atpūtas krēslā. Nenoliedzami tieši diskrētums un māju sajūta var kļūt kā izšķirošais faktors tam, lai griba nosvērtos iecienītākās un jaunākās filmas skatīties, paliekot mājās.
Uzzini, kuras no filmām un kādā no interneta televīzijas platformām var skatīties online bez maksas vai kopā ar TV abonēšanu, vai arī iznomāt filmu nomā: * Megogo filmas » * Go3 filmas » * Tet cinema »
Kino mākslas un kultūras arheoloģija ‘2024
KINOTEĀTRIS ONLINE piedāvā leģendāras filmasLeģendāras filmas internetā – skatīties PSRS (Padomju) laikā radītās Mosfiļm mākslas filmas krievu valodā un ar subtitriem, legāli un oriģinālā kvalitātē online kinoteātrī bez maksas: dvēseliskais padomju kino drudzis »
Mosfiļm – tā ir viena no vecākajām un lielākajām kinostudijām bijušajā Padomju Savienībā. Mosfiļm kinostudija savas 90 gadu pastāvēšanas laikā ir producējusi vairāk kā 2500 pilnmetrāžas filmas. Šobrīd kinostudija Mosfiļm ir ieguvusi kinokoncerna statusu, kas spēj producēt vairāk kā simts filmas gadā. Kinostudijā Mosfiļm tiek filmētas ikviena žanra filmas. Lielākais vairākums Krievijas filmas, seriāli u.c. kinoprodukcija tiek radīta tieši Mosfiļm paspārnē
Kinostudijā Mosfiļm radītās mākslas filmas daudzas iekļautas ne tikai PSRS vai Krievijas, bet arī pasaules kino zelta fondā. |
|
Neatradi, ko skatīties internetā?
Jaunākās filmas kinoteātros, meklē un skaties mākslas vai dokumentālo filmu piedāvājumu KINO AFIŠA + Latviešu mākslas filmas, ārzemju mākslas kino Baltijas un Krievijas filmas online kinoteātros šobrīd |
Atslēgvārdi: 2013 > apmācība > attīstība > bez maksas > bizness > dizains > izglītība > jaunumi > kultūra > māksla > pasākumi > radošā industrija > vide > ziņas
Kino māksla, vide un kultūra »
Kultūras pasākumi un programmas 2024 / Kino & kultūras radošā industrija, filmas online