Radošā industrija '2020, pasākumi Rīgā un Latvijā kultūras ziņās

Kino un kultūra '2024

Kultūrvide un kinostāsti 🎞 filmas, online kinoteātri un bezmaksas TV kanāli internetā *uzzini, kur internetā skatīties mākslas filmas legāli un bez maksas


Filmas un bezmaksas TV kanāli
Filmas un bezmaksas TV kanāli

* televīzijas tiešraides internetā bez maksas, kā arī ārzemju un Padomju kino klasika - skatītāju iecienītākās, populāras filmas online kinoteātrī gan ar abonēšanu, gan TV kanāli, kur tās skatīties internetā bez maksas legāli


TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT



Interneta un sociālā mārketinga stratēģija

Publicēts | 12 oktobris, 2012 |

Eiropas MVU nedēļa 2012Eiropas MVU nedēļas ietvaros Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra piedāvā unikālu bezmaksas iespēju šā gada 16. oktobrī interneta tiešraidē noskatīties semināru “Interneta un sociālā mārketinga stratēģija”. Semināra mērķis– radīt izpratni par dažādu interneta mārketinga instrumentu pielietojumu uzņēmuma konkurētspējas veicināšanai globālajos tirgos.

Semināra mērķauditorija: dažādu nozaru uzņēmumu un struktūrvienību vadītāji, kā arī mārketinga speciālisti, kuriem ir interese izglītoties jaunāko interneta un sociālā mārketinga rīku prakstiskajā pielietošanā un gūt jaunas atziņas. Semināra tiešraide tiks translēta LIAA mājas lapā pasākuma norises dienā no plkst. 10.00 līdz semināra plānotajam noslēgumam plkst. 16.30.




Semināra “Interneta un sociālā mārketinga stratēģija” tēmas:

Kādas ir jaunākās zīmolu komunikācijas tendences internetā;
Kā novērtēt mājas lapas rentabilitāti, kā pielietot “Google Analytics” rīkus padziļinātai rezultātu analīzei un kādas ir jaunākās konversijas tendences;
Kāpēc ir nepieciešama sociālo tīklu integrācija e-pasta mārketinga kampaņās;
Kāpēc partnermārketings ir unikāls interneta mārketinga instruments; kādu stratēģiju izmantot un kā ieiet jaunos tirgos;
Kādas ir displeja reklāmas mērīšanas iespējas; kādi ir ieguvumi un atdeve;
Uz ko balstīties izstrādājot pārdomātu sociālo mediju stratēģiju un veicot sociālo tīklu analīzi;
Kādas priekšrocības sniedz nepārtraukts sociālo mediju monitorings;
Kā integrēt “crowdsourcing” platformu sociālo mediju stratēģijā – SIA “Baltic Miles” pieredze sociālajā tīklā “Facebook”;
Kādus interneta mārketinga rīkus izmantoja mazais uzņēmums sava produkta virzīšanā tirgū – Mobilly.lv pieredze.

Semināra lektori un video

Kā pelnīt internetā vairāk

Sergei E.Mitrofanov – aģentūras Brandflight.com vadītājs Maskavā:
Uzņēmuma zīmola stratēģija, balstīta arī uz sociālo mediju izmantošanu, ir jauns komunikācijas kanāls sasaistei ar klientu. Brandings internetā ir uzņēmuma stāsts par sevi, un tā ir arī komunikācija ar klientu. Komunikācijas mākslas pamatā sociālajos tīklos ir ne tikai spēja piedāvāt klientam tieši to, ko viņš konkrētajā brīdī un vietā vēlas, bet arī iespēja reaģēt un risināt problēmas, parādot uzņēmuma cilvēcisko pusi.
Mārtiņš Kažemaks – interneta mārketinga eksperts:
Google Analytics ir viens no populārākajiem bezmaksas web rīkiem apmeklētāju plūsmas un rīcības analīzei internetā, kuru izmanto arī atpazīstami uzņēmumi un ap 10 miljoni lietotāju visā pasaulē. Google ir arī radījis jaunu analītikas uzskaites platformu – Google Tag. Tas piedāvā uzlabotas iespējas un ir integrēts ar AdWords platformu.
Andris Žīgurs – Mailigen.com pārdošanas daļas vadītājs:
Integrējiet sociālo tīklu ikonas arī e-pastu kampaņās. Jo vairāk lietotājiem būs iespēja dalīties ar saņemto informāciju sociālajos tīklos, jo lielāka būs e-pasta mārketinga kampaņu efektivitāte. Veiksmes pamatā ir komunikācija tajās sociālo tīklu platformās, kuras regulāri izmanto tieši Jūsu mērķauditorija. Vienlaikus e-pasta kampaņu saņēmējiem kā komunikāciju veicinošu elementu var piedāvāt arī izklaidi un bonusus.
Rinalds Āriņš – Goaff.com partnermārketinga tīkla projektu vadītājs:
Partnermārketings ir strauji augošs interneta mārketinga kanāls Latvijā. Tas sniedz vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar standarta mārketinga kanāliem. Partnermārketings nodrošina jaunu klientu piesaisti, sekmē zīmola atpazīstamību un uzņēmums maksā tikai par reāli pārdoto preci vai pakalpojumu. Šobrīd Latvijā darbojas 4 partnermārketinga tīkli un tiek īstenotas 80 partnermārketinga programmas.
Zane Zonberga-Ivanova – SIA “Cload” reģionālā vadītāja:
Interneta reklāmas vadības platforma kalpo kā uzticams atbalsta instruments reklāmas kampaņu atdeves rādītāju iegūšanai, vienlaicīgi nodrošinot arī kampaņu kontroli. Statistika: 2011.gadā displeja reklāmas veidoja 38,54% no kopējās interneta reklāmas apjoma, Latvijā šis skaitlis iespējams ir vēl lielāks. Diemžēl Latvijā vidēji tikai 20% displeja reklāmu kampaņas tiek mērītas, attīstītajās valstīs šis rādītājs ir ap 80%.
Edgars Strolis – SIA “DigiBrand” digitālā mārketinga stratēģis:
Populārākais sociālais tīkls Latvijā ir Draugiem.lv, to izmanto 70% Latvijas iedzīvotāju. Tam seko Facebook ar 23% un Twitter ar 7% lietotājiem. Vēlamo aktivitāšu sociālajos tīklos analīzi jeb auditu sāk ar mērķauditorijas vajadzību noskaidrošanu, piem., interneta lietotāja aptaujas veikšanu. Tie var izrādīties diametrāli pretēji uzņēmuma darbinieku uzskatiem, tātad uzņēmums nepārzin savu klientu vajadzības.
Edgars Koroņevskis – SIA “LETA” digitālās komunikācijas eksperts:
Sociālajos medijos norit intensīva komunikācija lietotāju starpā, tie apspriež un dalās ar informāciju, iespaidiem, pieredzi. Uzņēmuma zīmoli gribot vai negribot ir spiesti iesaistīties šajā komunikācijā. Uzņēmējam, lai pārzinātu mērķauditorijas noskaņojumu, ir jāseko līdzi tam, ko par viņu runā sociālajos tīklos- jāveic sociālo mediju monitoringu, komunikāciju ar klientu un šīs komunikācijas rezultātu analīzi.
Jānis Zeps – SIA “BalticMiles” digitālā mārketinga vadītājs:
Crowdsourcing ir kolektīvā prāta potenciāla izmantošana biznesa mērķu sasniegšanai, ko savādāk kompānija risinātu vai, nu,, izmantojot darbinieku resursus, vai arī nolīgtu trešo pusi par kāda pakalpojuma sniegšanu. Idejas cilvēki iesniedz labprātīgi, neprasot par tām samaksu, taču ir pieņemts labāko ideju autoriem pateikties ar balvām.
Kārlis Andersons – Mobilly.lv vadītājs:
Mobilly izmantoja reklāmas banerus zīmola atpazīstamības veicināšanai, e-pasta mārketingu mērķauditorijas uzrunāšanai un jaunumu īzsūtīšabai, Twitter – attiecību veidošanai ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, sociālos tīklus Facebook un Draugiem.lv zīmola tēla veidošanai un precīzas mērķauditorijas atlasīšanai. Vienlaikus ir jāatceras, ka ne viss notiek interneta vidē.

Semināra darba valoda: latviešu un krievu.

2012. gadā Eiropas MVU nedēļa plānota no 15. oktobra līdz 21. oktobrim. Eiropas MVU nedēļas mērķi ir informēt par to, kādu atbalstu ES un dalībvalstu iestādes, kā arī reģionālās un vietējās pašvaldības piedāvā mikrouzņēmumiem, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem; popularizēt uzņēmējdarbību, lai būtu vairāk cilvēku, it īpaši jauniešu, kas nopietni apsver uzņēmēja karjeru; izteikt atzinību uzņēmējiem par viņu ieguldījumu Eiropas labklājībā, inovācijā, nodarbinātības un konkurētspējas paaugstināšanā. Uzzini vairāk: Eiropas MVU nedēļas pasākumi Latvijā »

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs– sākot ar bezmaksas izglītojošiem semināriem un informāciju par uzņēmējdarbības uzsākšanu, dažādām valsts atbalsta programmām un finansējuma piesaistes iespējām, un beidzot ar atbalstu uzņēmējiem, kas vēlas uzsākt eksportu un meklē sadarbības partnerus ārvalstīs. Uzzini vairāk: LIAA pasākumu kalendārs »

Kāpēc skatīties filmas online – internetā,- nevis kinoteātrī

🧐  Kur skatīties filmas – proti, vai doties uz kinoteātri, lai izvēlēto filmu noskatītos tur, vai arī šo filmu meklēt internetā, lai to skatītos kādā no online kinoteātriem, interneta TV vai filmu platformām tiešsaistē? Pie tam, kāpēc skatīties filmas internetā, ja tās var noskatīties kinoteātros? Tādi jautājumi var rasties ne vienam vien kino cienītājam pirms savas izvēles par labu kādai no iespējām.

Lai nosvērtos par labu vienai vai otrai izvēlei – skatīties filmas internetā vai klātienē Latvijas kinoteātros,- izvērtēsim mūsu kā kino baudītāju prioritātes. Piemēram, vai ir vērts atkārtoti doties uz kinoteātri, ja filma, ko vēlaties noskatīties, ir jau kādreiz redzēta? Varbūt filmu, ko vēlaties noskatīties, ik pa laikam rāda kādā no TV kanāliem. Un tādā gadījumā šo filmu reizēm varat skatīties atkārtoti tiešsaistē TV, vai arī noskatīties online TV arhīvā. Tomēr, iespējams, savu kā kino cienītāja baudījumu vēlaties pastiprināt ar iespaidiem, ko spēj sniegt vienīgi lielie kinoteātru ekrāni – it sevišķi jau tad, ja ir runa par filmām, kas balstītas uz iespaidīgiem kino kadriem. Tādas parasti mēdz būt asa sižeta filmas (piemēram, filmas par karu), trilleri un šausmenes, bet ne tikai – arī piedzīvojumu filmas u.c.. Un tādos gadījumos visticamāk izvēle varētu nosvērties par labu tam, lai ar iespaidiem bagāto filmu noskatītos Latvijas kinoteātros.



Kinoteātra apmeklējums var būt arī kā laba izklaide ne tikai skatoties filmas vienam, bet arī kopā ar draugiem un randiņā ar mīļoto cilvēku – it sevišķi jau tad, ja vēlaties izrauties no mājas rutīnas, vai arī kino apmeklējums kalpo kā jaunas iepazīšanas iemesls, piemēram, aklajā randiņā.

Lai gan teju vai nekas nelīdzinās kino baudījumam uz lielajiem ekrāniem kinoteātrī klātienē, tomēr reizēm citu ieteiktās populārākās un pat jaunākās filmas ir vērts vispirms atrast kādā no filmu platformām internetā, lai šīs filmas noskatoties kinoteātrī online, tā gūtu pirmos iespaidus. Pie tam, mūsdienu mājas kinozāles izsmalcinātiem kino baudītājiem varētu būt kā priekšroka tam, lai paliktu mājās skatīties mākslas filmas mājīgā gaisotnē, ērti iekārtojoties atpūtas krēslā. Nenoliedzami tieši diskrētums un māju sajūta var kļūt kā izšķirošais faktors tam, lai griba nosvērtos iecienītākās un jaunākās filmas skatīties, paliekot mājās.

Kur skatīties filmas internetā un kāpēc online kinoteātrīUzzini, kuras no filmām un kādā no interneta televīzijas platformām var skatīties online bez maksas vai kopā ar TV abonēšanu, vai arī iznomāt filmu nomā: * Megogo filmas » * Go3 filmas » * Tet cinema »


Kino un kultūras retrospektīva * pluss mākslas filmas, kuras ir vērts skatīties



Kino mākslas un kultūras arheoloģija ‘2024

KINOTEĀTRIS ONLINE piedāvā leģendāras filmas

Leģendāras filmas internetā – skatīties PSRS (Padomju) laikā radītās Mosfiļm mākslas filmas krievu valodā un ar subtitriem, legāli un oriģinālā kvalitātē online kinoteātrī bez maksas: dvēseliskais padomju kino drudzis »

Kinoteātris online - skatīties internetā bez maksas leģendāras Mosfiļm padomju laiku mākslas filmas legāli

Mosfiļm – tā ir viena no vecākajām un lielākajām kinostudijām bijušajā Padomju Savienībā. Mosfiļm kinostudija savas 90 gadu pastāvēšanas laikā ir producējusi vairāk kā 2500 pilnmetrāžas filmas. Šobrīd kinostudija Mosfiļm ir ieguvusi kinokoncerna statusu, kas spēj producēt vairāk kā simts filmas gadā. Kinostudijā Mosfiļm tiek filmētas ikviena žanra filmas. Lielākais vairākums Krievijas filmas, seriāli u.c. kinoprodukcija tiek radīta tieši Mosfiļm paspārnē

Filmas online un kultūra * kino māksla kā uz delnasKinostudijā Mosfiļm radītās mākslas filmas daudzas iekļautas ne tikai PSRS vai Krievijas, bet arī pasaules kino zelta fondā.





TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT





Neatradi, ko skatīties internetā?
Jaunākās filmas kinoteātros, meklē un skaties
mākslas vai dokumentālo filmu piedāvājumu
KINO AFIŠA

+ Latviešu mākslas filmas, ārzemju mākslas kino
Baltijas un Krievijas filmas online kinoteātros šobrīd

Latviešu, ārzemju un krievu filmas kinoteātros šobrīd

Kino māksla, vide un kultūra »







Kultūras pasākumi un programmas 2024 / Kino & kultūras radošā industrija, filmas online 



  • Iepriekšējie apmeklētāji interesējās par

  • Filmas un bezmaksas TV kanāli
    Uzzini, kur skatīties TV tiešraides un filmas internetā bez maksas legāli

    * Uzzini, kur skatīties online TV un filmas internetā bez maksas legāli
  • Biogrāfiskās mākslas filmas

    Biogrāfiskās mākslas filmas ir kino filmas, kuras uzņemtas pēc patiesiem notikumiem. Šāda veida kinodarbi ir lielisks materiāls, kā aizraujošā veidā iepazīt populāru personību, skandalozu notikumu vai vienkāršu cilvēku neticamos dzīvesstāstus. Uzzini vairāk par skatītāju visaugstāk novērtētajām filmām, kuras uzņemtas pēc patiesiem notikumiem: biogrāfisko filmu TOP's »

  • Shoppings kopā ar dizaineri

    Iepirkšanās kopā ar dizaineri palīdzēs jums neapjukt lielo iespēju priekšā mājokļa labiekārtošanā:
    * ieskaties cenrādī »





  • Latvijas Reitingi
    Kino un kultūras radošā industrija '2024 / filmas online
    Vērtējums: 4.3/5, izanalizējot 17257 apmeklējumus

    Top.LV
    Šis ir informatīvi veidots kino un kultūras radošās industrijas projekts, kurā nopublicētie materiāli var būt aizsargāti ar autortiesībām.
    KULTURASINDUSTRIJA.LV Ⓟ ULD altmedia