Radošā industrija '2016, pasākumi Rīgā un Latvijā kultūras ziņās

Kino un kultūra '2017, filmas online kinoteātrī bez maksas

Skaties filmas online bez maksas un abonē interneta TV par zemāko cenu » kultūras pasākumi & izklaides programma ziņās '2017 » kino māksla & kur skatīties filmas internetā // izziņai » radošā industrija: kopums, kam raksturīgs ne tikai radošs entuziasms, bet arī spēja pelnīt


  • FILMAS UN SERIĀLI TIEŠSAISTĒ

    Populārākie seriāli Krievijā - skaties internetā, online kinoteātrī bez maksas

    DER ZINĀT: māksla var dziedināt un var arī postīt. Ļaujies tai, kura dziedina..

  • Dāvini dāvanas - kinorandiņš - kinoteātra apmeklējums diviem
  • Filmas internetā online kinoteātros bez maksas








  • Dāvini dāvanas - vīns, alus, siers un uzkodas / degustācijas
  • Biogrāfiskās mākslas filmas

    Biogrāfiskās mākslas filmas ir kino filmas, kuras uzņemtas pēc patiesiem notikumiem. Šāda veida kinodarbi ir lielisks materiāls, kā aizraujošā veidā iepazīt populāru personību, skandalozu notikumu vai vienkāršu cilvēku neticamos dzīvesstāstus. Uzzini vairāk par skatītāju visaugstāk novērtētajām filmām, kuras uzņemtas pēc patiesiem notikumiem: biogrāfisko filmu TOP's »
  • Kino industrijas jaunumi



  • Dāvini dāvanas - kinoteātra apmeklējums ģimenei

  • Shoppings kopā ar dizaineri

    Iepirkšanās kopā ar dizaineri palīdzēs jums neapjukt lielo iespēju priekšā mājokļa labiekārtošanā:
    * ieskaties cenrādī »




  • Uzzini, kur var skatīties filmas online bez maksas un abonēt interneta TV par zemāko cenu


    TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT


    Leģendāras filmas internetā


    dvēseliskais padomju kino drudzis » skaties PSRS laikā radītās Mosfiļm mākslas filmas legāli un lieliskā kvalitātē online kinoteātrī bez maksas
    Kinoteātris online - skatīties internetā bez maksas leģendāras Mosfiļm padomju laiku mākslas filmas legāli


    Interneta un sociālā mārketinga stratēģija

    Publicēts | oktobris 12, 2012 |

    mvu nedelas logo ml 146x75 Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaEiropas MVU nedēļas ietvaros Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra piedāvā unikālu bezmaksas iespēju šā gada 16. oktobrī interneta tiešraidē noskatīties semināru “Interneta un sociālā mārketinga stratēģija”. Semināra mērķis– radīt izpratni par dažādu interneta mārketinga instrumentu pielietojumu uzņēmuma konkurētspējas veicināšanai globālajos tirgos.

    Semināra mērķauditorija: dažādu nozaru uzņēmumu un struktūrvienību vadītāji, kā arī mārketinga speciālisti, kuriem ir interese izglītoties jaunāko interneta un sociālā mārketinga rīku prakstiskajā pielietošanā un gūt jaunas atziņas. Semināra tiešraide tiks translēta LIAA mājas lapā pasākuma norises dienā no plkst. 10.00 līdz semināra plānotajam noslēgumam plkst. 16.30.




    TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT
    Dāvini draugiem iespēju noskatīties jaunākās filmas kinoteātros – romantisks randiņš kinoteātrī, kino apmeklējums pārim un ģimenei ir daudzu iecienīta atpūta, kuru novērtēs ikviens kinomīlis
     Dāvini draugiem iespēju noskatīties jaunākās filmas kinoteātros / dāvanas sievietei, vīrietim, ģimenei /

    Dāvanas, kas pārsteidz. Tūkstošiem speciāli veidoti dāvanu piedāvājumi uzmanības apliecinājumiem ikdienā un svētkos


    Semināra “Interneta un sociālā mārketinga stratēģija” tēmas:

    Kādas ir jaunākās zīmolu komunikācijas tendences internetā;
    Kā novērtēt mājas lapas rentabilitāti, kā pielietot “Google Analytics” rīkus padziļinātai rezultātu analīzei un kādas ir jaunākās konversijas tendences;
    Kāpēc ir nepieciešama sociālo tīklu integrācija e-pasta mārketinga kampaņās;
    Kāpēc partnermārketings ir unikāls interneta mārketinga instruments; kādu stratēģiju izmantot un kā ieiet jaunos tirgos;
    Kādas ir displeja reklāmas mērīšanas iespējas; kādi ir ieguvumi un atdeve;
    Uz ko balstīties izstrādājot pārdomātu sociālo mediju stratēģiju un veicot sociālo tīklu analīzi;
    Kādas priekšrocības sniedz nepārtraukts sociālo mediju monitorings;
    Kā integrēt “crowdsourcing” platformu sociālo mediju stratēģijā – SIA “Baltic Miles” pieredze sociālajā tīklā “Facebook”;
    Kādus interneta mārketinga rīkus izmantoja mazais uzņēmums sava produkta virzīšanā tirgū – Mobilly.lv pieredze.

    Semināra lektori un video

    zeltaatslega 728x90 Interneta un sociālā mārketinga stratēģija Interneta un sociālā mārketinga stratēģija

    Sergei E.Mitrofanov – aģentūras Brandflight.com vadītājs Maskavā:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaUzņēmuma zīmola stratēģija, balstīta arī uz sociālo mediju izmantošanu, ir jauns komunikācijas kanāls sasaistei ar klientu. Brandings internetā ir uzņēmuma stāsts par sevi, un tā ir arī komunikācija ar klientu. Komunikācijas mākslas pamatā sociālajos tīklos ir ne tikai spēja piedāvāt klientam tieši to, ko viņš konkrētajā brīdī un vietā vēlas, bet arī iespēja reaģēt un risināt problēmas, parādot uzņēmuma cilvēcisko pusi.
    Mārtiņš Kažemaks – interneta mārketinga eksperts:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaGoogle Analytics ir viens no populārākajiem bezmaksas web rīkiem apmeklētāju plūsmas un rīcības analīzei internetā, kuru izmanto arī atpazīstami uzņēmumi un ap 10 miljoni lietotāju visā pasaulē. Google ir arī radījis jaunu analītikas uzskaites platformu – Google Tag. Tas piedāvā uzlabotas iespējas un ir integrēts ar AdWords platformu.
    Andris Žīgurs – Mailigen.com pārdošanas daļas vadītājs:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaIntegrējiet sociālo tīklu ikonas arī e-pastu kampaņās. Jo vairāk lietotājiem būs iespēja dalīties ar saņemto informāciju sociālajos tīklos, jo lielāka būs e-pasta mārketinga kampaņu efektivitāte. Veiksmes pamatā ir komunikācija tajās sociālo tīklu platformās, kuras regulāri izmanto tieši Jūsu mērķauditorija. Vienlaikus e-pasta kampaņu saņēmējiem kā komunikāciju veicinošu elementu var piedāvāt arī izklaidi un bonusus.
    Rinalds Āriņš – Goaff.com partnermārketinga tīkla projektu vadītājs:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaPartnermārketings ir strauji augošs interneta mārketinga kanāls Latvijā. Tas sniedz vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar standarta mārketinga kanāliem. Partnermārketings nodrošina jaunu klientu piesaisti, sekmē zīmola atpazīstamību un uzņēmums maksā tikai par reāli pārdoto preci vai pakalpojumu. Šobrīd Latvijā darbojas 4 partnermārketinga tīkli un tiek īstenotas 80 partnermārketinga programmas.
    Zane Zonberga-Ivanova – SIA “Cload” reģionālā vadītāja:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaInterneta reklāmas vadības platforma kalpo kā uzticams atbalsta instruments reklāmas kampaņu atdeves rādītāju iegūšanai, vienlaicīgi nodrošinot arī kampaņu kontroli. Statistika: 2011.gadā displeja reklāmas veidoja 38,54% no kopējās interneta reklāmas apjoma, Latvijā šis skaitlis iespējams ir vēl lielāks. Diemžēl Latvijā vidēji tikai 20% displeja reklāmu kampaņas tiek mērītas, attīstītajās valstīs šis rādītājs ir ap 80%.
    Edgars Strolis – SIA “DigiBrand” digitālā mārketinga stratēģis:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaPopulārākais sociālais tīkls Latvijā ir Draugiem.lv, to izmanto 70% Latvijas iedzīvotāju. Tam seko Facebook ar 23% un Twitter ar 7% lietotājiem. Vēlamo aktivitāšu sociālajos tīklos analīzi jeb auditu sāk ar mērķauditorijas vajadzību noskaidrošanu, piem., interneta lietotāja aptaujas veikšanu. Tie var izrādīties diametrāli pretēji uzņēmuma darbinieku uzskatiem, tātad uzņēmums nepārzin savu klientu vajadzības.
    Edgars Koroņevskis – SIA “LETA” digitālās komunikācijas eksperts:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaSociālajos medijos norit intensīva komunikācija lietotāju starpā, tie apspriež un dalās ar informāciju, iespaidiem, pieredzi. Uzņēmuma zīmoli gribot vai negribot ir spiesti iesaistīties šajā komunikācijā. Uzņēmējam, lai pārzinātu mērķauditorijas noskaņojumu, ir jāseko līdzi tam, ko par viņu runā sociālajos tīklos- jāveic sociālo mediju monitoringu, komunikāciju ar klientu un šīs komunikācijas rezultātu analīzi.
    Jānis Zeps – SIA “BalticMiles” digitālā mārketinga vadītājs:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģijaCrowdsourcing ir kolektīvā prāta potenciāla izmantošana biznesa mērķu sasniegšanai, ko savādāk kompānija risinātu vai, nu,, izmantojot darbinieku resursus, vai arī nolīgtu trešo pusi par kāda pakalpojuma sniegšanu. Idejas cilvēki iesniedz labprātīgi, neprasot par tām samaksu, taču ir pieņemts labāko ideju autoriem pateikties ar balvām.
    Kārlis Andersons – Mobilly.lv vadītājs:
    playButton Interneta un sociālā mārketinga stratēģija Mobilly izmantoja reklāmas banerus zīmola atpazīstamības veicināšanai, e-pasta mārketingu mērķauditorijas uzrunāšanai un jaunumu īzsūtīšabai, Twitter – attiecību veidošanai ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, sociālos tīklus Facebook un Draugiem.lv zīmola tēla veidošanai un precīzas mērķauditorijas atlasīšanai. Vienlaikus ir jāatceras, ka ne viss notiek interneta vidē.

    Semināra darba valoda: latviešu un krievu.

    2012. gadā Eiropas MVU nedēļa plānota no 15. oktobra līdz 21. oktobrim. Eiropas MVU nedēļas mērķi ir informēt par to, kādu atbalstu ES un dalībvalstu iestādes, kā arī reģionālās un vietējās pašvaldības piedāvā mikrouzņēmumiem, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem; popularizēt uzņēmējdarbību, lai būtu vairāk cilvēku, it īpaši jauniešu, kas nopietni apsver uzņēmēja karjeru; izteikt atzinību uzņēmējiem par viņu ieguldījumu Eiropas labklājībā, inovācijā, nodarbinātības un konkurētspējas paaugstināšanā. Uzzini vairāk: Eiropas MVU nedēļas pasākumi Latvijā »

    Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs– sākot ar bezmaksas izglītojošiem semināriem un informāciju par uzņēmējdarbības uzsākšanu, dažādām valsts atbalsta programmām un finansējuma piesaistes iespējām, un beidzot ar atbalstu uzņēmējiem, kas vēlas uzsākt eksportu un meklē sadarbības partnerus ārvalstīs. Uzzini vairāk: LIAA pasākumu kalendārs »

    Kultūras dzīve Latvijā online retrospektīvā / notikumi & pasākumi + kino mākslas filmas, kuras ir vērts skatīties


    Kino mākslas un kultūras ziņu apskats – aktualitātes un pasākumi Latvijas ziņās ‘2017

    DELFI.lv'Splendid Palace' jauno sezonu atklās ar leģendāro komēdiju 'Lielā pastaiga'DELFI.lvKā katru gadu, arī šogad "Splendid Palace" telpās norisināsies lielākie filmu festivāli: Rīgas Starptautiskais kino festivāls (Riga IFF), "Baltijas pērle", "Lielais ../ jaunākais kultūras ziņās - 2017.. 2018.. »
    Pir, Aug 21, 2017
    Source: Par kino un festivāliem kultūras un izklaides ziņās
    Rīgas Starptautiskajā kino festivālā gaidāma Latvijā uzņemtās filmas "Ārpus" pirmizrādeNeatkarīgā Rīta AvīzeŠogad pirmo reizi Rīgas Starptautiskais kino festivāls (RIGA IFF) atļaujas uzsākt jaunu ceļojumu pa reģionu, kuru pasaule pieradusi saukt ../ jaunākais kultūras ziņās - 2017.. 2018.. »
    Pie, Aug 11, 2017
    Source: Par kino un festivāliem kultūras un izklaides ziņās
    RIGA IFF Latvijā uzņemtās filmas «Ārpus» pirmizrādeTVNET.lvŠogad pirmo reizi Rīgas Starptautiskais kino festivāls (RIGA IFF) atļaujas sākt jaunu ceļojumu pa reģionu, kuru pasaule pieradusi saukt par Austrumeiropu. Tā ir programma ../ jaunākais kultūras ziņās - 2017.. 2018.. »
    Pie, Aug 11, 2017
    Source: Par kino un festivāliem kultūras un izklaides ziņās

    TAS VARĒTU TEVI INTERESĒT




    Komentāri



    Neatradi, ko skatīties internetā?
    Jaunākās filmas kinoteātros, meklē un skaties
    mākslas vai dokumentālo filmu piedāvājumu
    KINO AFIŠA

    + Latviešu mākslas filmas, ārzemju mākslas kino
    Baltijas un Krievijas filmas online kinoteātros šobrīd

    Latviešu, ārzemju un krievu filmas kinoteātros šobrīd

    Kino māksla, vide un kultūra »



    Dāvini dāvanas - SPA komlekti skaistumkopšanai

    Kultūras pasākumi un programmas 2017 / Kino & kultūras radošā industrija, filmas online 



  • 
  • Redaktora sleja

    Saziņa, vide un kultūra- process ceļā uz izjūtām caur radīšanu, verbālu un materiālu saskarsmi. Tas ir arī vārdojums- vibrācijas, kas iemājo lietās. Tās nemēdz pagaist, bet gan ceļo un dzīvo pārmijās, tās iemājo formās, ko esam radījuši. Tās uzrunā mūs un sasaista ikdienu ar esību: uzzināt vairāk »

    Radošās industrijas ceļā uz biznesu caur jaunām izjūtām, mākslu un radīšanu:

    Ir vērts nodalīt divus atšķirīgus radošās industrijas veidus: radošo biznesa industriju no radošās kultūras industrijas. Protams, radošums izriet no kultūras, tomēr kultūra ne vienmēr pārtop par biznesu. Taču kultūra ir sponsoru iecienīts objekts, tā ir labs iedvesmas avots, arī biznesa reklāmas fons un mārketinga instruments. Līdz ar to, ja vārguļos kultūra, arī bizness kļūs robustāks un radoši nekulturālāks, tas pazemina arī sabiedrības komforta stāvokli.



  • Latvijas Reitingi
    Kino un kultūras radošā industrija '2017 / filmas online
    Vērtējums: 4.3/5, izanalizējot 15287 apmeklējumus

    Top.LV
    KULTURASINDUSTRIJA.LV ir brīvprātīgi organizēts kino un kultūras radošās industrijas projekts, kurā nopublicētie materiāli var būt aizsargāti ar autortiesībām.
    Iepazīsties ar KULTURASINDUSTRIJA.LV autoru un iespējām kļūt par partneri, atbalstot šo radošās kultūras industrijas projektu: uzzini vairāk »

    KULTURASINDUSTRIJA.LV Ⓟ Uldis Altens


    Simtiem filmas, seriāli, multenes un TV-šovi legāli bez maksas izklaidei mājās

    Filmas un seriāli online internetā - skaties kino bez maksas